[Epitesz-barkacs] Házvásárlás Budapesten és környékén

Topylista topylista1 at topybear.hu
2016. Feb. 17., Sze, 12:39:11 CET

On 2016.02.17. 11:46, Acs Gabor wrote:
> Viszont észak felé csak a pesti oldal, mert a budai oldalon nincs
> kötöttpályás.
>
> Nálam a Szentendre környéke lett a befutó, de ez érzelmi alapon ment.
> Amin meglepődtem, hogy nem nagyon szokott dugó lenni -kivéve a
> kritikus reggeli és délutáni időszakot.
> Igaz, a 30 misi errefelé csak jóval kisebb telkes házhoz elég.
>
> Vecsésen éltem pár évet, de nem szerettem meg különösebben. Viszont a
> reptér közelségét már akkor is stratégiailag veszélyesnek tartottam.
>

> Gábor

Budai oldalon Pomáz, Budakalász, Szentendre HÉV-es de szvsz messze kilóg
a keretből.
Pesti oldal közlekedésileg jobb, vonat Vác felé, HÉV Csömör felé. Egy
kollégám Csömörön lakik, nekik nagyon bejött. Göd, Sződliget is elég jó
ahogy hallom innen-onnan és még elég közel van Pesthez (vonat majd olyan
sűrűn jár mint egy-két peremkerületben a BKV busz).
Csomád, Veresegyház, Erdőkertes stb. vonalon nincs infóm, csak azt
tudom, hogy a környék nagyon hangulatos. Viszont a vonat talán ritkább,
mint az előző vonalon, meg jól meg kell nézni, hogy valójában hol is van
a vasútállomás, mert asszem Csomádon kicsit gyaloglós.

Topy