[Epitesz-barkacs] Házvásárlás Budapesten és környékén

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2016. Feb. 19., P, 10:30:13 CET

Hi,

Igaz, észak felé én a Duna melletti településekre gondoltam. Budakalász,
> Pomáz, Szentendre már túl felkapott lett, sokan élnek ott, nagy a forgalom
> és magasak az árak. Ahogy az Általad felsorolt többi helyen is
> csodálkoznék, ha 30 misiért kapnál valami elfogadhatót.

Mindenkinek más az elfogadható... nincsenek nagy igényeink. :)

> Amikor megvettem azt a házat Vecsésen, csak felmerült bennem a gondolat,
> de azt mondták a családból, hogy hülyeség, hát nem foglalkoztam vele. aztán
> rá fél évvel jött a jugó háború, ott jártak a fejem fölött a vadászgépek,
> és kapott valami katonai pozíciót is akkoriban a reptér, eléggé paráztam,
> hogy nehogy folytatás legyen. egy háború esetén szerintem az elsők között
> bombáznák szét azt a környéket.

Hát... ahogy a szíriai helyzetet nézem, ahol 200-300 kilométer távolságról
lövik rakétával a célpontokat néha 100km pontossággal, akkor háború esetén
teljesen mindegy, hogy milyen messze vagy a célpontoktól, szarrá fogják
bombázni a teljes várost és a környékét is... :/

Ha nem lennék úgy rákattanva a szentendrei környékre, körülnéznék a
> helyedben Verőce-Kismaros-Szokolya környékén is. Ott már jó a levegő, és
> kimondottan gyors a vonat.

Néztük, de arrafelé éppen most nincs nagy telekkel eladó ház...

Bye,
Auth Gábor