[Epitesz-barkacs] betegemelő

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2016. Feb. 26., P, 02:11:44 CET

Amit leírtál, olyan kapható is, és nagyon pöpec masinák. De ahhoz hogy
megkapjam, nekem is kellene valamit adnom. Pénzt. Nem is keveset ...

Nincsen kedvem kiszámolni, de az elpazarolt víz még matuzsálemi korra
sem közelítené meg a masina árát. És csak kifele menne kárba, befele
belemenne a fürdővízbe.

pi