[Epitesz-barkacs] betegemelő

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2016. Feb. 26., P, 22:18:08 CET

Balázs Bámer <bamerbalazs at gmail.com> írta, 2016. 02. 26.:

> Nálunk kínai hidrofortartály volt, a gyári és egy csere membránnal
> próbálkoztam. Összesen nem bírtak ki másfél évet. Lehet, hogy itt nem
> lesz benne 4 bar nyomás akkor sem, ha ráülnek, de úgy, hogy a
> mozgássérültet egyedül hagyják vele, nem használnám.

az egyedülhagyás bennem fel sem merült,
csak mint a segítő családtag erejének hidraulikus kiegészítése

amúgy a horribilis szerkezetek árához képest lenne olcsóbb

60-as cső padló-plafon rögzítéssel (2,7m)
a következő csőméretből (a belseje 60-as)  80cm
(ez mozoghat a 60 csövön )
Egysoros fedélzeti terelő-, vagy fordítócsiga,
kézi  tekerős köteles kurblis "erőtranszformátor"
vagy
Alba csigasor (Barton) 120kilós embert  könnyen tud megemelni
egy 50kilós hozzátartozó, villanymotormentesen
(az egész szerkezetben ez lenne a legdrágább)