[Epitesz-barkacs] betegemelő

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Feb. 27., Szo, 20:07:43 CET

Balázs Bámer wrote:

> Nyúlásra vannak igénybe véve, és azt nagyon nem szeretik. Jelentősen
> kisebb az üres hólyag, mint a tartály fele.

Akkor nem jól van kitalálva.
Elvileg lehetne majdnem akkora, mint a tartály, és ha a benne lévő levegő össze
van nyomva, akkor nem összemennie kellene az egésznek, csak behorpadnia. Akár
egy hegesztett pvc fóliából is meg lehetne csinálni, amilyenek a vérnyomásmérők
mandzsettáiban vannak. Úgy kéne méretezve legyen egy ilyen, hogy teljesen képes
legyen a tartályt kitölteni.

Különben erre a kádban betegemelésre szerintem semelyik hasonló módi sem igazán
alkalmas. Én a kádba beszállást, kádból kiszállást kritikusabb műveletnek érzem.
És valóban, ha itt gond van, van gond az ágyból felkeléssel, pl kerekesszékbe
átüléssel (és vissza) is, és a wc sem magától értetődő, meg az önálló öltözködés
sem.