[Epitesz-barkacs] betegemelő

k_tibor k_tibor at freemail.hu
2016. Feb. 27., Szo, 17:32:08 CET

Sziasztok!

Meg lehetne fordítani a dolgot? Nem a beteget a kádba tenni, hanem a
kádat építeni a beteg köré.
Vannak hajlékony anyagú vagy felfújható kerti medencék, de talán lehet
megfelelő erősségű fóliát is kapni egy darabból. Leülteni a
beteget a közepébe, aztán felemelni köréje a kád falait.
Persze, ha szakad, akkor elönti a lakást :(

k_tibor