[Epitesz-barkacs] betegemelő

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2016. Feb. 27., Szo, 19:19:17 CET

k_tibor <k_tibor at freemail.hu> írta, 2016. 02. 27.:
> Sziasztok!
>
> Meg lehetne fordítani a dolgot? Nem a beteget a kádba tenni, hanem a
> kádat építeni a beteg köré.
> Vannak hajlékony anyagú vagy felfújható kerti medencék, de talán lehet
> megfelelő erősségű fóliát is kapni egy darabból. Leülteni a
> beteget a közepébe, aztán felemelni köréje a kád falait.

egy 110kilós beteget egy 50kilós hozzátartozó nem tud
leültetni a közepébe, még egy ágyban mosdatáshoz
megforgatni sem nagyon

a betegemelő (mozgatható) szerkezetek leginkább
az autószerelésben használt motorkiemelő zsiráf módjára működik

a falhoz szereltekből meg több is kellene, 1db az ágyból kiemeléshez,
1 db a fürdőkádhoz, stb,

http://meyra.hu/image/cache/data/meyra_sito-462x462.jpg
sajnos az ára csillagászati, Fogyasztói ár: 476.250 Ft

kb. ugyanezt tudja
http://racing-bazar.hu/?motorkiemelo+zsiraf+1+es+2+tonnas
2 fajta tudná 65eHUF-ért
1 fajta meg 45eHUF-ért