[Epitesz-barkacs] Hőszigetelés beltérben

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2016. Jan. 1., P, 12:26:05 CET

Acs Gabor <levlista at e8e.eu> írta, 2016. 01. 01.:
> Parázok az OSB ragasztójának kipárolgásától.
>
> Azért agyaltam a lécvázra rakott fólián, mert nem kell hozzá
> falakat-födémet fúrni, csak összecsavarozom aztán valamikor meg
> szétszedem, és akár ki is dobom.
>
> A hangsúly az olcsó hőszigetelő anyagon lett volna, de jó eséllyel a
> párán bukom az egészet, ahogy Attila írta.

hőszigetelés helyett

a belső fóliasátor belső oldalán le fog csapódni a pára, a
lecsapódó vizet levezeted, összegyüjtöd  egy vödörbe

http://users.atw.hu/tuleles/articles/images/sivatagi_07.jpg

így van egy olcsó páramentesítő berendezésed is :-)

mezőgazdasági fólia  100Ft/m2, a fóliasátoron kívülre nem megy ki
a pára, és a meleg oldalon is  száraz lesz  a levegő
( nem kell elektromos ketyere )