[Epitesz-barkacs] Hőszigetelés beltérben

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2016. Jan. 1., P, 12:47:49 CET

Itt a normális lakásomban épp most volt, hogy széthagytam a padlón ilyen
habfóliát, olyan mint a padló alátétfóliája, fehér, kb. 1mm lehet.
Meglepődtem, hogy ahogy járok rajta, milyen meleg a talpamnak. Pedig itt
normális viszonyok vannak, emeleten vagyok, a lakás rendesen fűtött, és
a padló alatt is van hőszig.

Körvonalazódott egy konstrukció a fejemben:
A hideg szobának van egy ajtaja egy meleg szoba felé. Ezt állandóra
nyitva hagynám, egy ventilátor cseréli a kettő között a levegőt. Az ajtó
melletti fal lenne a szobácska egyik fala, egy meglévő (vályog)fal a
másik fala, az alapterület 3x3m, magasság 2m. Így akkor kell egy plafon,
3x3m és két oldalfal, 2x3m. Ez 21m2.

1 méteres osztással a bramac léc kb. 500Ft/m2, festéshez való 40
mikronos fólia 30Ft/m2, 3 réteg 3mm-es Isofoam PE habfólia 400Ft/m2.
Csavarokkal, ragasztószalaggal együtt megvan kb. egy 20-asból.
Már csak az a kérdés, hogy a meglévő falakhoz tudom-e rögzíteni úgy,
hogy nem fúrom meg a falakat.

Gábor