[Epitesz-barkacs] Hőszigetelés beltérben

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2016. Jan. 1., P, 13:59:33 CET

A Hungarocellt már biztos, hogy semmire sem tudom utána használni,
szemét lesz belőle. Építkezni akarok, és oda majd valami dögösebb,
grafitos holmit akarok használni, de még nincs kitalálva, hogy mit. Ha
az el lenne döntve, akár azoknból a nagy kocka bálákból is
összelegózhatnám a passzívsátrat :)

A plafonhoz hozzá sem merek érni. Egyrészt durvamagasan van, 3,5m
legalább, másrészt ha valami nádazott szar, és a nyakamba omlik, na ezt
nem kockáztatom.

Gábor