[Epitesz-barkacs] SOS gázkazán

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2016. Jan. 3., V, 11:48:15 CET

Sziasztok!

Mikor is, mint vasárnap és kemény mínuszokban, elromlott a gázkazán.
Szerintem az égésbiztosító, mert ha nyomom a gombot megy az őrláng és éri
a termoelemet is, de nem marad bekapcsolva, elengedés után azonnal
elalszik.

Szerintetek hogy lehet behatárolni, hogy a termoelem adta-e meg magát,
vagy a mágnestekercs a hibás?
Rámérve a termoelemre, melegítés hatására kb. 30-40 mV üresjárati
feszültséget láttam. Terhelni nem tudtam.

Nem feltétlenül érdekes, de egy faék egyszerűségű, minden elektromosságtól
mentes Quadriga/Reliance 501 állókazánról van szó.

Köszi

Gábor
http://jokaja.hu