[Epitesz-barkacs] 1fázisú villanymotor

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2016. Jan. 30., Szo, 00:58:36 CET

Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com> írta, 2016. 01. 29.:
> Köszi!
>
> Erősen hasonlít a helyzet, de nekem nem egyértelmű. Itt egy kép, hátha
> átmegy.
> A barna-kék a kondi, a fenti három a relé. Sajna nem látszik hova volt
> kötve a betáp.

mérni kellene:

egy digi multiméter 200 ohmos állásában
az egyik mérőhegyet  a reléből kijövő fehérre
tenném, és a másik mérőheggyel a maradék 5-öt
egyesével érintve megmérném, hogy mit olvashatok le

van 2 olyan csavarvég, aminél hosszabb  a "csavaranya nélküliség,"
az egyik a relé felől jövő fehér drótnál, a másik pedig a
a Z1 jelű, aminél a vaslemez alól megy egy fekete az motor belsejébe
(legalábbis én így látom), szerintem oda voltak kötve a
230V konnektorból jövők. Szerintem ezek  lesznek az egyik Ohmos
mérési adat.