[Epitesz-barkacs] farol villanyra atallas

Beka beka63 at freemail.hu
2016. Júl. 1., P, 13:47:28 CEST

Hello Vajk Fekete!

> nezd meg a villanyos szimszed villanyorajat. a kulobmertet.
> rajta van az evszam amikor feltettek nulla allassal.

Ez jó ötlet!
Ráadásul az alattam lévő lakás villanyórája kívül van. Persze
ha már odamegyek elemlámpával, akkor kérdezhetek is.  :o)
Csak ők sem igazán mérvadók, mert ők meg átépítették
a lakást. A néhai konyha lett a háló, a hall meg a szoba
egybe lett nyitva, amitől szerintem többet kell fűteniük.

Amúgy érdekesen van megoldva helyenként a dolog.
A felettünk lakónál át lehet kapcsolni a cserépkályhát
nappali áramra is, egy másik lakásban meg nincs különmért,
hanem a nappaliról jár a hőtárolós, meg a bojler, merthogy
c tarifás a néni. (ELMŰ-nél dolgozott) Én meg igazodjak ki.  :o)

    Géza