[Epitesz-barkacs] Radiátorok átmosása?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Júl. 6., Sze, 11:59:05 CEST

Vajk Fekete wrote:
> a viz volt ami elvitte mindenhova, ki is hozza. a lezart korok miatt
> nagyobb a sebesseg mint szokott, ezert is viszi rendesen. az eredeti
> vizirannyal nem hozza ki a zugokbol ahova az az irany tette le.
> padlora ki van probalva, szepen latszik amikortol nem fekete a viz.

Ilyet már én is játszottam egy ismerősnél. Iszonyat, mi jött ki. Szintén a
padlóra folyattam, nem volt más lehetőségem, és tényleg látszott, amikor elmúlik
a dzsuva az adott körből. Mert hogy szintén radiátorkörönként csináltam.

Aztán be lett építtetve egy szűrő, mert hogy ez az átmosásosdit nem célszerű
gyakran művelni, mindig egy csomó oxigén is bejut a vízzel.

A másik listán írtam, hogy korábban csináltam vákuumszivattyús kísérletet, vizet
akartam felforralni szobahőmérsékleten. Sikerült is, de mielőtt szabályosan
felforrt volna a víz, pezsgésbe kezdett, akkor jöttek ki az oldott gázok,
nyilván nem elhanyagolható részben oxigén. Szóval végülis ilyen módon megkezelt
vízzel is fel lehetne tölteni a rendszert. Nem tudom, mennyi víz kell bele, de
biztos lehetne találni valami nagyobb edényt, ami elviseli a vákuumot. Max több
részletben lehet betölteni. Na jó, ezt részleteiben nem gondoltam át.