[Epitesz-barkacs] Radiátorok átmosása?

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2016. Júl. 6., Sze, 12:04:35 CEST

én padló alatt a padlófűtést értettem. annak a csöveit mosattam :)

ezek az oldott gázok akkor is kijönnek ha simán forralod a vizet. amikor
tele van bubival az edény fala, meg hülye hangja van, akkor kb 70 fokos, és
akkor jönnek a gázok. amikor feltöltés után rendesen felfűtöd a rendszert,
akkor is kijön nagyrésze, ezért is levegősödik le újra.

Vajk