[Epitesz-barkacs] Radiátorok átmosása?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Júl. 6., Sze, 12:33:37 CEST

Vajk Fekete wrote:

> ezek az oldott gázok akkor is kijönnek ha simán forralod a vizet.
> amikor tele van bubival az edény fala, meg hülye hangja van, akkor kb
> 70 fokos, és akkor jönnek a gázok. amikor feltöltés után rendesen
> felfűtöd a rendszert, akkor is kijön nagyrésze, ezért is levegősödik
> le újra.

Valóban, de az oldott oxigén padlófűtésnél nem olyan vészes. Lemezradiátorok
esetén van nagy jelentősége. Vettem a múltkor ilyeneket (olajhűtés lesz a cél),
elolvastam az irományokat, és kilyukadással fenyegetett dolog, ha folyton új
vizet kap a rendszer. Végülis ezek elég vékony lemezek.

Hogy aztán ezt mennyire célszerű komolyan venni, fene tudja.