[Epitesz-barkacs] Fűtés inverteres klímával

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2016. Júl. 21., Cs, 16:21:08 CEST

Egy gázkazán se két fillér, és nem örökélet. Aztán ott a kémény és a
kéményseprők...

Ha pedig tovább él a rendszered 15 évnél, akkor már nyerésben vagy.

Arról nem beszélve, hogy öko.

továbbá ha sikerül olyan rendszert összerakni, ami szigetüzemet is tud,
akkor egy rossz esetben (háború, vagy elzárják a csapokat vagy valami)
lesz áramod.

Gábor