[Epitesz-barkacs] Fűtés inverteres klímával

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2016. Júl. 22., P, 14:07:05 CEST

jhidvegi írta 22 Jul 2016  13:40 levelében:
> Pontosan erre gondoltam, szóval nekem jó a véleményem. :-)
> Ne feledkezz meg az alá rakandó tálcáról. Valami olyan kell, amibe
> akár 20-40 liter víz is elfér, pontosabban jég. A vizet ebbÑl valami
> úton-módon ki kellene juttatni. De úgy, hogy ha itt víz, akkor a
> csövön is az legyen. Ha a csÑbe mindenképpen belefagyna, jégdugó
> lenne, akkor innen kiömlene, és beázna az alatta lévÑ helyiség. Fñtési
> idényben meglehetÑsen sok pára csapódik le a hÑcserélÑn, és folyik ki
> a kültéri aljából. Amit most vettem, ahhoz adtak egy kis mñanyag
> [...]
A szennyvíz lefolyót meg szokták szellőztetni a padlásra vagy a tető főlé
kivezetve. Ebbe lehetne bekötni a kondenzvíz vezetékét, ha nincs túl
messze, megfelelő hőszigeteléssel, hogy a "melege" víz ne hűlhessen túl,
amíg a függőlegesig elér.
A kifújt levegő csatornájában vezetett csőben az eresz felé/szabadba is ki
lehetne vinni.

Csak öteletelek :-)

Gábor

Üdv