[Epitesz-barkacs] Fűtés inverteres klímával

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Júl. 23., Szo, 23:34:17 CEST

Gábor Auth wrote:

> Opcionális és alapvetően a fűtő üzemhez ajánlják, szóval gondolom
> hasznos télen, amikor a hidegből csinál még hidegebbet és közben a
> kicsapódó pára odafagy mindehova.

Nem igazán, a kompresszor ekkor is meglehetősen meleg. Lehet, hogy az
inverteresnél nem annyira meleg. Csak a kapilláris vagy expanziós szelep utáni
részek hidegek.

> Ha minimálisan kerül többe, akkor inkább a gyári megoldásnál
> maradnék... :)

Jogos. Csak azért törpöltem ide a hülyeséget, mert az enyémen nincs, és nem is
valószínű, hogy csinálnak hozzá, szóval rajtam fog múlni. Aztán lehet, hogy nem
lesz rá szükség, mert ez ősztől tavaszig menni fog.

> Szerintem első körben egyetlen klímát szereltetek be a nappaliba, az
> elég nagy alapterület és nagy légtér is, mert majdnem öt méter magas

Oda jó kis galériát is lehetne csinálni idővel.

Majd ne felejtsd el ide megírni. :-)