[Epitesz-barkacs] Főfal bontás ablak alatt

Zsiráf zsiraf at mylinux.hu
2016. Júl. 24., V, 11:29:08 CEST

Gábor Auth feladótól alábbiakban idézett, 2016. július 24., vasárnap 7:23:38
CEST keltezésű levél érkezett drótpostán:
Hali!

> Elvileg az alábbi jogszabály vonatkozik a helyzetre.

> 1. melléklet a 312/2012. (XI. 8.) Korm. rendelethez
> Építési engedély nélkül végezhető építési tevékenységek

> 1. Az építési engedéllyel építhető
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
A jelenlegi szabályozás értelmében 300 négyzetméter alapterületűnél kisebb
családi házhoz nem kell építési engedély. Ebből kiindulva, az átalakításhoz
sem.

> Az ablak alatti rész az része-e a tartószerkezeti rendszernek vagy
> tartószerkezeti elemnek?
Nem része. Ettől függetlenül én megszerezném az eredeti terveket és beszélnék
egy statikussal.

Jókat:
 .~.
 /V\