[Epitesz-barkacs] Főfal bontás ablak alatt

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2016. Júl. 24., V, 12:04:02 CEST

Hi,

On Sun, Jul 24, 2016 at 11:37 AM Zsiráf <zsiraf at mylinux.hu> wrote:

> A jelenlegi szabályozás értelmében 300 négyzetméter alapterületűnél kisebb
> családi házhoz nem kell építési engedély. Ebből kiindulva, az átalakításhoz
> sem.

Egyrészt bejelentési kötelezettség van helyette, másrészt:

*33/A. § (1) A legfeljebb 300 négyzetméter hasznos összes alapterületű új
lakóépület építése esetén*

Szóval csak új lakóépület esetén vannak könnyítések, meglévő épületekre még
a 2013-as szabályozás érvényes.

Nem része. Ettől függetlenül én megszerezném az eredeti terveket és
> beszélnék
> egy statikussal.

Nyilván. :)

Bye,