[Epitesz-barkacs] 12V halogén lámpákhoz transzformátor

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Júl. 30., Szo, 16:44:44 CEST

Gábor Auth wrote:

> Igen, rengeteg lehetőség van, megnéztem sok web-boltot, de szinte
> mindenhol 3-5 napos szállítás van, néhány helyen van csak 1-2 napos
> szállítási idő, raktáron sehol nincs, én meg ugye éppen költözés

Ez biztos? A pl az árgép által felsorolt boltok között biztos van olyan, amiben
van, csak meg kell várni, hogy hétfő legyen, és tudd őket hívni.

> alatt vagyok, fogalmam nincs, hogy hol leszek 3-5 nap múlva, annyi a
> biztos, hogy keddtől-jövő hét hétfőig a villányi borvidéken és
> legkésőbb augusztus 11-ig ki kell költözzek...

Lehet, hogy azon a környéken is van alkalmas bolt. :-)
De azt is el tudom képzelni, hogy átadod a lakást úgy, ahogy van, hogy ez az egy
holmi el van romolva, és megígéred, hogy valamikor pótolod egy újjal.

> ...ezért kérdeztem, hogy hol van olyan hely, ahol igen nagy
> valószínűséggel van azonnal raktáron, ahova bemegyek hétfőn és pár
> perc múlva kijövök egy ilyen dologgal a kezemben. :)

Én is ezért linkeltem be a sokféle boltot tartalmazó linkeket. Valamelyikben
csak van megfelelő méretű, teljesítményű. De azt se zártam volna ki, hogy
szombaton nyitvatartó nagy boltok (bevásárló akármik) valamelyikében van. Pl az
obi ma 20-ig van nyitva, holnap is 8-18ig. De biztos más hasonló is van. Érdemes
televonyítani.
Én a múltkor fűrész-szalagot kerestem (a neten biztos nem találtam volna), és
volt nekik. Telefonban meg is mondták, megtalálták.