[Epitesz-barkacs] 12V halogén lámpákhoz transzformátor

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2016. Júl. 30., Szo, 17:01:53 CEST

Hi,

On Sat, Jul 30, 2016 at 4:45 PM jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> wrote:

> Ez biztos? A pl az árgép által felsorolt boltok között biztos van olyan,
> amiben
> van, csak meg kell várni, hogy hétfő legyen, és tudd őket hívni.

Azok nagy része webshop, nem bolt, vagyis a nagy részük valahol a világ
végén van, személyesen nem lehet átvenni termékeket egyikben sem... például
a Világításcenter címe egy hajdúböszörményi családi ház, ahol van egy apró
bolt, ha van raktáron, akkor azt ott tudom átvenni.

Lehet, hogy azon a környéken is van alkalmas bolt. :-)

Lehet... viszont hétfőn négykor jönnek a költöztető hórukk emberek és addig
mindennek dobozban kell lennie... :)

> De azt is el tudom képzelni, hogy átadod a lakást úgy, ahogy van, hogy ez
> az egy
> holmi el van romolva, és megígéred, hogy valamikor pótolod egy újjal.

Nem feltétlen szeretnék háromezer forint miatt visszajárni...

Pl az obi ma 20-ig van nyitva, holnap is 8-18ig. De biztos más hasonló is
> van. Érdemes
> televonyítani.

OBI-ban speciel van, csak ott ötezer forint az, ami máshol 2300... de
lehet, hogy OBI lesz, nem lesz időm kivárni vagy boltról-boltra szaladgálni.

Bye,
Auth Gábor