[Epitesz-barkacs] Födém hőszigetelése

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Júl. 31., V, 15:48:59 CEST

Gábor Auth wrote:

> Nem akarom légmentesen lezárni és csak ott lenne, ahol közlekednék
> vagy pakolnék, mert az épületgépészeti dolgokat (villanybojler, klíma
> kültéri, napelem elektronika és ilyesmit) tenném a padlástérbe és
> szerintem hasznos, ha kényelmesen megközelíthető és körüljárható
> módon lehet karbantartani a berendezéseket.

Az is lényeges, hogy tömör legyen a felület. Ha rácsos, az rém kellemetlen, mert
elejt az ember valami apró tárgyat, csavart..., és el is tűnik az örökkévalóság
bugyraiban. :-)

(Galvánüzemekben gyakori, hogy rácsos járófelületek vannak. Mindig rettentően
kell figyelnem az eszközökre. Volt, hogy leesett alá, és nagyon nehéz volt
visszaszerezni. Ennél rosszabb volt egyszer, hogy szkópzsinór mérőfejét
beleejtettem egy galván áramforrás olajedényébe. Sok évvel később, amikor le
kellett üríteni, elő is került. :-) )