[Epitesz-barkacs] Födém hőszigetelése

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2016. Júl. 31., V, 15:36:59 CEST

Hi,

On Sun, Jul 31, 2016 at 3:12 PM Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com> wrote:

> az asvanygyapot az az uveggyapot. azota hivjak igy a gyartok, hogy a
> kozetgyapot lobbi elkezdte fikazni az uveggyapotot.

:D

> a nehez kozetgyapot jobban keslelteti a nyari hot.

Födém esetén is van ilyen szerepe?

> az osb rossz otlet a tetejere. elegge parazaro sajnos. inkabb mfp vagy
> natur forgacslap.

Nem akarom légmentesen lezárni és csak ott lenne, ahol közlekednék vagy
pakolnék, mert az épületgépészeti dolgokat (villanybojler, klíma kültéri,
napelem elektronika és ilyesmit) tenném a padlástérbe és szerintem hasznos,
ha kényelmesen megközelíthető és körüljárható módon lehet karbantartani a
berendezéseket.

Bye,
Auth Gábor