[Epitesz-barkacs] Födém hőszigetelése

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2016. Júl. 31., V, 15:11:55 CEST

az asvanygyapot az az uveggyapot. azota hivjak igy a gyartok, hogy a
kozetgyapot lobbi elkezdte fikazni az uveggyapotot.

a nehez kozetgyapot jobban keslelteti a nyari hot.

az osb rossz otlet a tetejere. elegge parazaro sajnos. inkabb mfp vagy
natur forgacslap.

On Jul 31, 2016 2:44 PM, "jhidvegi" <jhidvegi at gmail.com> wrote:

Varga Tibor wrote:

> Sziasztok!
> Gábor!
>
>  Melyiket akarják a legkevésbé feltúrni és/vagy megenni a különféle
>>
> rágcsálók?
> Kb 20 évvel ezelőtt vettem valamilyen sárga színű szálas
> szigetelőanyagot. Tudtam vele csupasz kézzel dolgozni, csak
> leöblítettem a kezem vízzel. Nem álltak bele a bőrömbe a szálak.
> Pedig nem kérges a tenyerem, mert klaviatúrához szokott és nem
> lapáthoz.

Üveggyapot lesz az talán. Ez tényleg finomabb szerkezetű, lehet, hogy az
egérnek se báncsa a bőrét, szemét.
Ezért jobb talán a durvább kőzetgyapot.

Persze az is lehet, hogy az a sárga nem is ilyen anyagú volt, amiről írtál,
hanem valami szerves anyag, műanyag szálak, vagy akár valami cellulóz alapú
dolog. Az üvegszálak is jól bele tudnak állni a bőrbe.

A finom kézről:
Régebben észrevettem, hogy olyan pokróc, ami engem szúr, az akkori
barátnőmet nem szúrta.
Ekként gondolkodtam:

Nekem durvább bőröm van, nagyobb pórusok, és a durva pokróc szálai bele
tudnak állni ezekbe a pórusokba. Neki sokkal finomabb bőre volt, és a
pokróc szálai nem fértek bele a bőrének a pórusaiba.

Szóval a finom kéz nem mindig hátrány! :-) Az én kezembe úgy is tud
beleállni pl spén (vas- vagy rézforgács), hogy épphogy megérzem, de elég
stabilan benne van. Kihúzva nem vérzik.