[Epitesz-barkacs] Födém hőszigetelése

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2016. Júl. 31., V, 20:31:01 CEST

Szervusz Gábor!

> Na, találtam olcsóbbat is, csak ~500e lenne munkadíjjal a 100 négyzetméter a
> legolcsóbb anyagokból.. :/

A padlást nem kell befödni hozzá. Szabadon is lehet a teteje, nálunk
is úgy volt egy darabig.

Hát, drágább... ám az is kérdés, hogy a kőzetgyapot nem esik-e össze.
Bontottat még csak ilyet láttam, nyilván kérdéses a kivitelezés
minősége is.

Most az olcsó alternatívának a szalmabálák réseibe és fölé befújt
pehely tűnik. Ha van sározás a padláson, vagy a födémre terítetek 5 cm
hungarocelbetont, tuti tűzálló is lehet, mert minden oldalról el lesz
zárva levegőtől. (most lehet báláztatni is, ha van a közelben még
lábon gabona)

szia: Balázs