[Epitesz-barkacs] Elektromos láncfűrész javíthatósága

Hofferek Attila attila.hofferek at soka.co.hu
2016. Jún. 8., Sze, 08:45:31 CEST

Én magam is javítottam. Van ez a nagyonlegolcsóbb... ez előbb utóbb
elnyalja a csillagkereket,
átugrik, satöbbi. Ekkor veszel bele egy másik, két oldalon zárt
minőségit és ez a része meg
van oldva. A következő az olajozó lesz amiből minőségi utángyártottat
kell beletenni.
Utána a biztonsági fék fog beszorulni mert az a kis műanyag pöcök
elkopik. Van ebből is
fémből készükt utángyártott. Vaterán gombokért. Most én itt tartok vele,
és kezd összeállni,
gyakorlatilag már minden hibára hajlamos alkatrészt kicseréltem benne. A
motorja viszont
szétüthetetlen.
Villanyos láncfűrész kislányoknak való :)