[Epitesz-barkacs] Elektromos láncfűrész javíthatósága

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2016. Jún. 8., Sze, 09:13:01 CEST

Sziasztok!

2016. június 8. 8:45 Hofferek Attila írta:

> Én magam is javítottam...

10 éve vettem a METRO-ban zöld színű elektromos Bosch láncfűrészt kb 20e
Ft-ért.
Az nem arra való volt, hogy én az éves tüzelőt felvágjam vele. Az olajozása
hamar tönkrement.
Viszont kaptam hozzá alkatrészt Budapesten.
Amikor viszont a javítás idejetöbb lett, mint a fűrészelés ideje, kidobtam.
Megvettem a legkisebb Stihl elektromost és azzal nincs gondom.

> Villanyos láncfűrész kislányoknak való :)
Meg, aki meggondolja, hogy mikor, mire, hogyan akarja használni. :-)
:-)
Csak otthon a ház körül használom.
Sokkal halkabb mint a benzines és csak akkor van hangja amikor vágok vele.
A villany sokkal olcsóbb mint az üzemanyag és hozzá a kétütemű motorba való
olaj.
Nem kell kitakarítani a porlasztót, amikor 1 évnyi állás után kiválik a
benzinből
valami takonyszerű anyag. (A rotakapánál mindig ez volt a gond tavasszal,
amíg ősszel le nem ürítettem belőle az üzemanyagot.)

Mesélték, hogy egy ács a több benzines láncfűrésze mellé vett elektromost
is, mert a földszinten az
anyag előkészítéséhez, egy vágáshoz nem kell berántani a benzinest, hanem
csak nyúl érte, vág és leteszi.

Üdv. Tibi