[Epitesz-barkacs] Elektromos láncfűrész javíthatósága

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2016. Jún. 8., Sze, 10:23:45 CEST

Most én fűnyírót készülök venni a benzines után egy elektromost.
Egyrészt nem azért megyek ki Bp.-ről, hogy aztán a természet lágy ölén
szagoljam másfél méterről a kipufogógázt. Másrészt bízom benne, hogy
jóval halkabb lesz, és így nem megyek a szomszédok agyára. Meg amit
írtál, karbantartási dolgokat, itt is rendre előjönnek, minden szezon
karburátortisztítással kezdődik, motorolaj, a benzinkútra járkálás...

Amin nagyon meglepődtem, hogy eddig úgy tudtam, a benzinesek sokkal
erősebbek. Viszont pont mostanában elkezdték kiírni egyes weboldalakon a
benzinesek valós leadott teljesítményét Wattban, ami alig tér el egy
erősebb elektromosétól. Állítólag jött egy új szabályzás, hogy már nem
lehet kipufogó, légszűrő meg mittudoménmi nélkül mérni a teljesítményt.

Gábor