[Epitesz-barkacs] Elektromos láncfűrész javíthatósága

Endre Szabo stgellertfoto at gmail.com
2016. Jún. 8., Sze, 12:27:38 CEST

http://www.gepdepo.hu/lancfuresz/akkus-lancfuresz/makita-duc122z-buc122z-akkus-lancfuresz-geptest-duc122z.html

Én egy ilyet használok. tény és való, csak annak érdekes, aki 13 cm-nél
vastagabbat nem akar vágni és van már 18v makita rendszere (nekem kellett
vastagabbat, így vettem még egy láncvezetőt és leflexeltem róla a kickback
orrpáncélt, úgy már kivágtam vele egy 25 cm átmérőjű fát).
Videók:
https://www.youtube.com/watch?v=iJVuxdU9jlA
https://www.youtube.com/watch?v=5gDsD67QYeI
itt meg a kickback látható, 2.34-től