[Epitesz-barkacs] Tanácsot kérek zuhanykabin vásárláshoz!

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2016. Jún. 13., H, 10:36:48 CEST

A fülke fala és az épület fala közötti rés hogy fog kiszellőzni, hogy ne
penészedjen (szép láthatatlanul)?

Én inkább rendesen alászigetelném azt a csempét kenhető fóliával, a
sarokban erre készült szalag erősítéssel. Nekem gipszkartonon van így
csempézve és kifogástalan, pedig a gipsz "imádja" a vizet

Gábor

Varga Tibor írta 13 Jun 2016  10:30 levelében:

> Sziasztok!
>
> Van egy 10 éves zuhanykabinunk, aminek 2 oldala üveg.
> A hátlap pedig a csempézett fal.
> Mivel a kabin fém alkatrészei már rozsdásodnak és a csempézett
> fal másik oldalán látszik az átázás, úgy döntöttünk, hogy
> veszünk egy másikat. Azért, hogy a jövőben ne ázzon el a
> fürdőszoba fala, úgy döntöttünk, hogy olyan kabint vásárolunk,
> aminek 4 fala van.
>
> Melyik márkát ajánljátok, melyikről beszéltek le?
> Minden tanácsot, ötletet, útbaigazítást szívesen olvasok!
>
> Üdv. Tibi

Üdv

Gábor
http://jokaja.hu