[Epitesz-barkacs] Galambok és egyéb madarak távol tartása erkélytől

hozso_001 at freemail.hu hozso_001 at freemail.hu
2016. Jún. 13., H, 11:43:36 CEST

   Remélem, a téma belefér a lista kereteibe...

   Az a helyzet, hogy mostanság huzamosabb időre kell külföldre mennem
dolgozni. A panellakásom két szobája ki van ugyan adva, de a bérlőim is
sokat vannak távol a lakástól, illetve nem járnak ki az erkélyre. (Az én
szobámból nyílik az erkély, ott nekik nem nagyon van dolguk, így nem
sűrűn járnak ki.)
   Legutóbb 3 hónapot voltam távol. Az egyik lakó már régóta csak ritkán
jár haza, a másik 2 hétig kórházban volt, de a lényeg, hogy ezek a
rohadt galambok odafészkeltek az erkélyemre! A fészket eltakarítottam, a
helyét (meg a sok galambsz*rt) felöntöttem hypoval. Gondoltam, ez talán
távol tartja őket (a hypo erős szaga), de nem: már megint ott ólálkodnak.

   Mivel tudnám őket elriasztani? Ragadozómadár sziluett jó lehet? Elég
a falra ragasztani, vagy valami átlátszó műanyagra ragasszam fel és
lógassam az erkélyre? Egyéb ötlet? Tapasztalat? (Dróthálót nincs kedvem
felszerelni . Ha nagy lyukút használok, akkor a veréb/fecske/ökörszem
fog beköltözni. Meg amúgy is sokba kerül, macerás felszerelni és hülyén
is néz ki.)

      Üdv.: Horváth Zsolt