[Epitesz-barkacs] Fa szárítás napenergiával

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2016. Jún. 15., Sze, 13:45:24 CEST

a hőmérséklet szükséges de nem elégséges. kell még a szellőzés is. ha zárt
helyen felforrósítod, akkor ott fog ülni a saját gőzében és nem szárad.

sima vagy fekete fóliával csinálsz sátrat, de legyen neki alul és felül
szellőzése. legjobb lenne raklapra rakni a rakást, és akár csinálni neki
kéményt. extra ha éjjelre el van zárva a bemenet, így éjjel nem szellőzik,
nem hűl át a rakás, másnap hamarabb indul a móka.

Vajk