[Epitesz-barkacs] Ház hőkapac.

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2016. Jún. 28., K, 10:27:48 CEST

Rockwool deltaizé, ha jól emlékszem.

Most csak az jut eszembe erről az egész témáról, hogy ahol most lakom,
egy 4 emeletes társasház tető és padlástere. Ez a fenti rész betonból
készült, szintén 25 centi ebből a Deltarock?-ból, és itt bizony állati
meleg van. Pedig alattam nem is tudom, hányszáz tonna anyag lehet, és a
falak is mondom, vasbeton.

Gábor