[Epitesz-barkacs] Házvásárlás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Jún. 30., Cs, 12:10:34 CEST

Varga Tibor wrote:

> azóta zuhanykabint használunk. Mostanra rozsdás is, meg a víz is ott
> áll alatta zuhanyzás után.
> Ezt a zuhanykabint vízvezeték szerelő rakta be.

Zuhanyozáshoz én bizony most, sok tapasztalat után semmiképpen nem raknék
zuhanykabint, hanem egy kicsempézett rész a sarokban, egész picit lejtsen a
lefolyó felé, a csap nem a sarokban, hanem kijjebb valahol, hogy ha háttal állok
a sarokhoz, akkor is elérjem. Legyen ilyen-olyan kapaszkodó, és ha kell, széket
is oda lehessen húzni, szükség esetén lehajtható ülés legyen benne (van ilyen,
láttam a neten).

Ezen az elven épült cuccos egyrészt igen jól takarítható, ha egyáltalán
szükséges egy-egy zuhanyozás után, másrészt a kialakítása révén akkor is
használható, ha az ember bármiért csökkent mozgásképességűvé válik átmenetileg
vagy végleg.

Mitagadás, én nem is értem a zuhanykabint, miért csinálják az emberek.
Bezárkózni egy kis térbe, ott nagy gőz..., és mi van, ha valaki rosszul lesz,
összeesik?

Hallottam egy ismerőstől egy esetet: új zuhanykabin, és valamitől az üveg
elpattant, lezuhant nagy tábla. Szerencse, hogy senki nem sérült meg. Valami
anyaghiba lehetett, megcsináltatták persze...

Valamint a horror jelenetek filmekben nem kis hányadban így készülnek:
zuhanyozik valaki az áttetsző üveg mögött. Nem látja, hogy közeledik a veszély,
de aki jön késsel vagy mittudomén mivel, az pontosan látja azt, aki belül van.
Rém kiszolgáltatott egy helyzet. Szerintem pszichésen akkor is szar, ha nincs
gonosz ember a közelben.