[Epitesz-barkacs] Házvásárlás

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2016. Jún. 30., Cs, 12:40:09 CEST

Látom Te is láttad Hitchcok Psycho című klasszikusát .-)

Nekem olyan padlólapos zuhanyom van, ami nincs lemélyítve, csak egy kicsit
megdöntve előre. ott meg egy hosszú rácsos folyóka fogadja a kifolyó vizet,
ami egyúttal a fürdőszoba padlóösszefolyója is.
6 év után se csinálnék másfélét.
Ha van padlófűtés a fürdőben, érdemes a fülkét sűrűn betekerni csővel.
Kellemesebb meleg kőre lépni és hamar megszárad, nem akar penészedni.

Gábor