[Epitesz-barkacs] Házvásárlás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Jún. 30., Cs, 12:50:30 CEST

szepygab at gmail.com wrote:
> Látom Te is láttad Hitchcok Psycho című klasszikusát .-)

Nem tudom, mit láttam, de elég gyakori jelenet, hogy zuhanyozó embert lep meg a
gyilkos.

> Nekem olyan padlólapos zuhanyom van, ami nincs lemélyítve, csak egy
> kicsit megdöntve előre. ott meg egy hosszú rácsos folyóka fogadja a
> kifolyó vizet, ami egyúttal a fürdőszoba padlóösszefolyója is.
> 6 év után se csinálnék másfélét.

Pontosan én is így gondolom.

> Ha van padlófűtés a fürdőben, érdemes a fülkét sűrűn betekerni csővel.
> Kellemesebb meleg kőre lépni és hamar megszárad, nem akar penészedni.

Ez meg hab a tortán.

Régesrégen voltam kiküldetésben Angliában. A szállodában a fürdőkád előtt
(szóval az egész fürdőszobában) szőnyegpadlóféle volt, ami felfutott a kádra is
egészen a széléig. De valami trükköt alkalmaztak, mert összelocsolva is hamar
megszáradt, és a víz átfolyt rajta, és valahol távozott. Nem kellett felmosni
sosem, a tisztítás gondolom úgy történt, hogy mosószeres vizet locsoltak rá. :-)

Persze nem erre kellett kilépni a kádból, mert adtak direkt erre való türit,
amit oda le lehetett teríteni. De ha nekem lenne ilyenem, akkor simán kilépnék
rá, csak a saját lábgombámat kaphatnám vissza. :-)