[Epitesz-barkacs] Házvásárlás

Kormos Imre imre.kormos at gmail.com
2016. Jún. 30., Cs, 12:44:46 CEST

> Ezen az elven épült cuccos egyrészt igen jól takarítható, ha egyáltalán
> szükséges egy-egy zuhanyozás után,

A fugázott csempe szerintem jóval nehezebben takarítható, mint egy
zuhanykabin akril hátlapja. Meg vízzáróbb is.
(Nekünk nincs zuhanykabinunk, a kád fele be van tolva egy kád szélességű
lyukba. Így van egy 3 oldalú zuhanykabinunk. Ha jobban figyelek a
tervezéskor, és másik falra rakom  a törölközőszárító radiátort, akkor egy
jó kis üvegajtóval zárttá lehetett volna tenni. A "lyuk" egyébként úgy
keletkezett, hogy a kb 3x3 m-es fürdőből ki lett csípve a folyosóról nyíló
WC. Szerintem jó elrendezésű lett így..)
KI