[Epitesz-barkacs] Házvásárlás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Jún. 30., Cs, 12:54:27 CEST

Kormos Imre wrote:

> A fugázott csempe szerintem jóval nehezebben takarítható, mint egy
> zuhanykabin akril hátlapja. Meg vízzáróbb is.

Jó, de a fürdőszoba padlója miből van? Ha az jól takarítható, olyanból lehet a
fal is.

> (Nekünk nincs zuhanykabinunk, a kád fele be van tolva egy kád
> szélességű lyukba. Így van egy 3 oldalú zuhanykabinunk. Ha jobban
> figyelek a tervezéskor, és másik falra rakom  a törölközőszárító
> radiátort, akkor egy jó kis üvegajtóval zárttá lehetett volna tenni.

Ha az ember lába tök jó, akkor minden ilyen megoldás megfelel.
Aztán ez az állapot maradjon meg akkor is, amikorra megöregszetek.

Én meg nem szeretek semmi ilyen elszeparált dolgot, sőt, nekem nyitott ablak is
kell zuhanyozáskor. Na de nem vagyunk egyformák.

(Volt egy időszak, amikor még azon is törpöltem, hogy kerekesszékkel begurulható
zuhanyozót kellene csinálni.)