[Epitesz-barkacs] Házvásárlás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Jún. 30., Cs, 13:45:26 CEST

Vajk Fekete wrote:
> "Nekem így negyven felett kezd herótom lenni a komplex műszaki
> rendszerektől. Minden ilyen évi egy fél nap rabszolgaság."

Végülis ez érthető. Nem lehet olyanra csinálni ezeket a cuccokat, hogy ne
kívánjon ilyesmit?

Meg hát ez rád meg az olyanokra jellemző, mint gond, akik nem ilyen kétkezi
munkát végeznek. Aki egész évben ilyesmit csinál, annak ez smafu. :-)

Az úszókapu hogy szokott elromlani? (Ez az egyik elkövetkezendő projektem.)

Azért ezek a technikai dolgok sokkal kevesebb éves melót igényelnek, mint pl ha
fával-szénnel fűt valaki, és egész évben ezzel kell szarakodni fűtési idényben,
nem beszélve a tüzelő megvásárlása körüli mizériáról. A kapu is olyan, hogy
tegyük fel, évente kell vele 1-2 órát vacakolni. Cserébe nem kell évente
párszázszor ki-beszállni az autóból-ba, és kaput nyitogatni, csukogatni, esetleg
esőben, hóban. Legjobb, ha egyenesen a garázsba lehetne beállni, ahonnan már
zárt, fedett helyen lehet az autóból kiszállni is, kirámolni is, ha van mit. De
ehhez úgy kell építkezni.