[Epitesz-barkacs] Házvásárlás

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2016. Jún. 30., Cs, 01:36:49 CEST

"Nekem így negyven felett kezd herótom lenni a komplex műszaki
rendszerektől. Minden ilyen évi egy fél nap rabszolgaság."

Ez alatt azt értem, hogy minden szuper műszaki csoda időt kér tőlem. És
minnél bonyolultabb, annál többet.
 - gázkazán: évi egy karbantartás+egy kéményseprő. az kétszeri
megszervezése hogy valaki legyen otthon. nyomás rátöltés néha, és tízévente
csere
 - motoros garázskapu: évi kettő takarítás-olajozás nekem, a szerelőt nem
hívom karbantartani, majd csak ha eltörik a rugó
 - automata öntözőrendszer: ősszel vízteleníteni, tavasszal pucolni,
beüzemelni
 - motoros kapu: vagy évente karbantartás, vagy felkészülni hogy egyszer
havária van
 - napkollektor: vízszint ellenőrzés, szivattyú csekkolás

Csak az otthoni internet router meg az otthoni fileszerver üzemeltetése évi
egy este, és nagyon leminimalizáltam.
Minnél több ilyen szuper modern cuccal tömöm tele a házamat, annál több
estém és félnapom rámegy arra hogy ezek léteznek.

Vajk