[Epitesz-barkacs] farol villanyra atallas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Jún. 30., Cs, 18:10:59 CEST

Kaczmarek Edvárd wrote:
> [...]

Jó, én arra a visszatáplálásra gondoltam, amikor fizet az áramszolgáltató.

Mellesleg, ha van szaldót számolni képes óra, akkor fennáll a csalás lehetősége
is. Mármint, ha az nappali árú fogyasztásra vonatkozik.
Veszek különmértet is, és abból táplálok vissza a nappaliba.

Persze sejtem, hogy erre gondoltak, és valahogy biztos ki lehet lőni műszakilag,
de nem tudom, hogyan.