[Epitesz-barkacs] csapágycsere ( volt Re: hinta )

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Már. 12., Szo, 11:31:46 CET

Cser Tamas wrote:

> egy  fűnyíróm lett, amit " nem pörög " okból dobtak ki
>
> csapágyhiba volt az ok, jobbra-balra 1-1 mm-t csámborgott a kikopott
> golyópálya miatt, a forgórész nem csoda, hofy az állórészbe ütközött.
>
> tényleg filléres csapágycsere kellett, pláne Trabi - Wartburg
> csapágymérete miatt a házibarkácshoz való maradvány miatt boltba sem
> kellett menni,

Lehet, hogy ezzel úgy-ahogy megoldottad, de én ezen azért nem spórolnék, mert
igen olcsó a csapágy. Most is, a japán volt 4-500Ft közötti, a kínai meg 200
alatti. Ebből is, abból is vettem 2-2 db-ot, de a japánt építettem be.
Kicseréltem a másik, még elvileg jó csapágyat is. A meló annyira sokkal nagyobb
a szereléssel összefüggésben, hogy kár ezen spórolni. Nincs kizárva, hogy a
kínai is ugyanolyan jó ide, esetleg kiderül, ha újra cserélni kell.