[Epitesz-barkacs] csapágycsere ( volt Re: hinta )

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2016. Már. 12., Szo, 11:16:54 CET

jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> írta, 2016. 03. 12.:
> Másik téma:
> A jómultkor elszállt a porszívóm. Szétszedtem, csapágyhiba, kijárta a
> fészkét  is.
> Próbáltam motort venni bele (találtam valahol, de nem reagáltak), végül kis
> gyűrű beesztergáltatásával sikerült az új csapágyakat beépíteni.
> Elképesztően
> halk lett a szerkezet az előző állapotához képest. Valszeg újkorában is halk
> volt, de szép lassan felhangosodott, nem tűnt fel.
>
> Ezt azért írtam csak meg, hogy ha valaki úgy érzi, hogy az ilyen szerkezete,
> [...]

egy  fűnyíróm lett, amit " nem pörög " okból dobtak ki

csapágyhiba volt az ok, jobbra-balra 1-1 mm-t csámborgott a kikopott
golyópálya miatt, a forgórész nem csoda, hofy az állórészbe ütközött.

tényleg filléres csapágycsere kellett, pláne Trabi - Wartburg csapágymérete
miatt a házibarkácshoz való maradvány miatt boltba sem kellett menni,
( pláne a kikopott csapágy meg egy kézikocsihoz még jó lett :-) )