[Epitesz-barkacs] hinta

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Már. 12., Szo, 12:06:11 CET

Balázs Bámer wrote:

> Még ez is kevés lehet. Nálunk csak zajos lett a csapágy, de a csere
> során a motor lemez házát nem lehet kellő pontossággal újra
> összerakni. Vannak ugyan pozicionáló bütykök, de lemeznél ez nem sokat
> ér. Az új csapágyak órák alatt bezajosodtak, pedig jó minőségűeket
> vettem.

Akkor nekem szerencsém volt, úgy tűnik. Olyan a motor konstrukciója, hogy bár a
turbinaházat is szét kellett szedni, de ettől nem romlott el. Pedig majdnem
roncsolással zajlott, le kellett ütögetni a pereménél fogva egy éles
csavarhúzóval, ami képes volt a lemez élére feküdni, és egy kalapáccsal.
A rögzítőanyának a leszedése se volt evidens, nem lehet megfogni a forgórészt
ugye. Eszembe jutott a légkulcs, az simán lekapta.

> Most használjuk, amíg lehet, az új motor pedig csönben várja
> az üresedést.

Az jó, ha van motor. Én is rendeltem, de nem válaszoltak, pedig csak egy helyen
mutatott ilyen motort a net. Most lemondtam, bár gyanús, hogy ha semmit se
csinálok, akkor se válaszolnak.