[Epitesz-barkacs] hinta

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2016. Már. 12., Szo, 11:41:11 CET

Szervusz HJózsi!

> Ezt azért írtam csak meg, hogy ha valaki úgy érzi, hogy az ilyen szerkezete,
> amiben kefés motor van (jó nagy fordulatszámmal), és túl zajos, amúgy a
> gépet kedveli, érdemes még azelőtt szétszedni, és csapágyat cserélni
> fillérekért, amíg nem áll be, és cseszi szét a fészkét.

Még ez is kevés lehet. Nálunk csak zajos lett a csapágy, de a csere
során a motor lemez házát nem lehet kellő pontossággal újra
összerakni. Vannak ugyan pozicionáló bütykök, de lemeznél ez nem sokat
ér. Az új csapágyak órák alatt bezajosodtak, pedig jó minőségűeket
vettem. Most használjuk, amíg lehet, az új motor pedig csönben várja
az üresedést.

szia: Balázs