[Epitesz-barkacs] Építész ár

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2016. Május. 23., H, 18:25:20 CEST

Vázlatterv 550, bejelentési eljárás 400, építész kiviteli terv, amiben
nincs se gépészet, se villanyászat, se statika, se kertterv, ez 900.

Nekem ez eléggé vaskosnak tűnik. Némi kivitelezési ránézés van benne,
ami pár alkalom az építkezés során, de ez nem egy rendes művezetés.
Pedig jó kis házakat tervez, de lehet, hogy túl felkapott.

Vagy pedig maga az építkezési láz indult be, és így felmentek az árak?

Gábor