[Epitesz-barkacs] Építész ár

Erdos Zoltan erdosz at gmail.com
2016. Május. 23., H, 18:33:32 CEST

van egy elektronikus epitesi naplo...  eleg erdekes..

elvileg te magad is csinalhatod, de a megbizo, muszakiellnor kivitelzo
harmasnak kell benne osszedolgoznia..

multkor egy komuves panaszkodott, hogy elvileg minden nap bele kene
irnia a falazott mennyiseget.. meg minden szart...

szoval eros adminisztriacio van es sokaknal ennek eros ara is..

de kerdezd meg, a teljes tervezes mennyi... tuti van neki gepesze,
villanyasza...  tan meg statikus is akad.. ha kell..  de ez nem
toronyhaz.. vagy stadion :-)