[Epitesz-barkacs] Építész ár

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2016. Május. 23., H, 18:44:13 CEST

Nekem úgy volt az emlékeimben 1-2 évvel ezelőttről, hogy kiviteli terv
5-600e. És a kiviteli tervet úgy képzelem, hogy abban minden kritikus
rész már ki van találva, hogy ne a szakinak kelljen ott előre
gondolkozni, meg utólag az előzők munkáját széjjel fúrni-vésni.Ű
Így: csomópontok találkozása, vezetékek kereszteződése és társai.
Különösen, hogy vasbeton magot akarok, abba jó lenne előre berakni a
legtöbb csövet, amit nem a kőművesnek kellene feltalálnia.

Gábor